Homoki gazda 2016-03-25T20:32:00+00:00
  • Szerző
    Bejegyzés
  • .Norbert
    Vendég
    @norbert-admin
    Bejegyzések száma: 184
    #12628 |

Sziasztok,

Én egy 22 éves egyetemista, gépészmérnök hallgató vagyok. Nagyon szeretem a régi gépeket, azok felújítását és új dolgok készítését. Nem riadok meg a kétkezi munkától ha kell fúrok, faragok, hegesztek  Ezek mellett a mezőgazdaságot a hobbymnak tekintem. 6 ha-on gazdálkodok mondhatni sivatagi körülmények között. Nagyon bízok benne hogy a talajmegújító rendszerrel sikerül javítani a talajok állapotán.

Az alábbi linkeken találtok pár galériát a felújított gépekről:

Porsche Allgaier A111
    Steyr 80a
    Steyr T84e
    Steyr 180
    Steyr 188

• BEMAN
    Vendég
    @beman
    Bejegyzések száma: 509

@.Norbert (admin) wrote:

Sziasztok,

Én egy 22 éves egyetemista, gépészmérnök hallgató vagyok. Nagyon szeretem a régi gépeket, azok felújítását és új dolgok készítését. Nem riadok meg a kétkezi munkától ha kell fúrok, faragok, hegesztek  Ezek mellett a mezőgazdaságot a hobbymnak tekintem. 6 ha-on gazdálkodok mondhatni sivatagi körülmények között. Nagyon bízok benne hogy a talajmegújító rendszerrel sikerül javítani a talajok állapotán.

Porsche Allgaier A111
    Steyr 80a
    Steyr T84e
    Steyr 180
    Steyr 188

hűha az komoly amit csinálsz. egyedül vagy segítséggel ?

Most mar tudom ha az hegész traktorom akarom javítani akkor rad szolom

komolyan gratulálok.

• .Norbert
    Vendég
    @norbert-admin

Köszi szépen.

Kezdetek kezdetén én voltam édesapám segítsége az utolsó daraboknál már fordítva volt én csináltam inkább apa meg segítségem volt.

• Dealer11
    Vendég
    @dealer11
    Bejegyzések száma: 1

@.Norbert (admin) wrote:

Sziasztok,

Porsche Allgaier A111
    Steyr 80a
    Steyr T84e
    Steyr 180
    Steyr 188

• kis Zombi
    Vendég
    @kis-zombi
    Bejegyzések száma: 408

@.Norbert (admin) wrote:

Sziasztok,

Porsche Allgaier A111
    Steyr 80a
    Steyr T84e
    Steyr 180
    Steyr 188